Η socialU έγινε Baked Web Strategy!

Τα 3 χρόνια δραστηριοποίησης της socialU μας έδωσαν τα εφόδια και την εμπειρία ώστε να δημιουργήσουμε μια εταιρία, με νέα εταιρική ταυτότητα, που αντικατοπτρίζει καλύτερα τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Σας περιμένουμε στη νέα μας σελίδα baked.gr!

Αναδρομές live

Το γνωστό κέντρο κοινωνικών εκδηλώσεων είχε δημιουργήσει μια στατική ιστοσελίδα η οποία δεν κάλυπτε τις ανάγκες του σύγχρονου χρήστη, ενώ ο σχεδιασμός της μαρτυρούσε ότι είχε δημιουργηθεί πριν χρόνια. Επίσης, οι Αναδρομές live είχαν και μια “επιτυχημένη” ομάδα στο Facebook με πολλά μέλη. Δυστυχώς, οι ομάδες του Facebook έχουν πολλά μειονεκτήματα και σχεδόν κανένα προτέρημα σε σχέση με τις σελίδες. Οι λόγοι αυτοί “ανάγκασαν” τους ιδιοκτήτες των Αναδρομών να επενδύσουν σε μια νέα ιστοσελίδα και μια Facebook σελίδα. Ακολουθεί το social media case study του κέντρου.

Οι εργασίες της socialU σε αυτό το project ήταν οι εξής:

  1. Σχεδίαση και κατασκευή ιστοσελίδας με blog
  2. Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για το Facebook
  3. Δημιουργία Facebook σελίδας
  4. Μετάβαση από ομάδα/γκρουπ σε Facebook σελίδα
  5. Δημιουργία στρατηγικής στο Facebook
  6. Διαχείριση της Facebook σελίδας
  7. Δημιουργία διαγωνισμών Facebook
  8. Διαχείριση του blog

Ενέργειες και αποτελέσματα

Η εταιρία μας έχει αναλάβει πλήρως όλη την διαχείριση της ψηφιακής παρουσίας των Αναδρομών live.

Κατασκευάσαμε εκ νέου την ιστοσελίδα με χρήση της εφαρμογής WordPress κάνοντας νέο copyright και μελέτη για τις μηχανές αναζήτησης (SEO). Επίσης, κάναμε χρήση της λειτουργίας για blogging που υπάρχει στο WordPress για την δημοσίευση των ανακοινώσεων του κέντρου. Η νέα σελίδα συγκεντρώνει σταθερά τριπλάσιο αριθμό επισκέψεων, ενώ όταν υπάρχει κάποιο live ξεπερνάει τους 1000 μοναδικούς επισκέπτες σε μια μέρα.

Η ιστοσελίδα βελτιστοποιήθηκε επίσης και για την προβολή της στο Facebook, ενώ προστέθηκαν σε στρατηγικά σημεία τα πρόσθετα του Facebook όπως το  like – send button και το like box. Κάθε σελίδα και άρθρο στο blog έχει μετατραπεί σε ένα open graph αντικείμενο ώστε να ελέγχουμε απόλυτα την εμφάνισή του (τίτλο, εικόνα και περιγραφή) όταν οι χρήστες το μοιράζονται στο Facebook ή κάνουν κλικ στο like.

Η Facebook σελίδα που δημιουργήσαμε έγινε γρήγορα αγαπητή από τους θαμώνες του κέντρου που “διψούσαν” για επίσημη ενημέρωση και έτσι γρήγορα μάζεψε αρκετές χιλιάδες φίλων. Επιλέξαμε τη διεύθυνση http://www.facebook.com/anadromes (ή σε συντομογραφία fb.com/anadromes) η οποία αποτελεί μέρος κάθε προωθητικής ενέργειας του κέντρου σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, φυλλάδια και αφίσες.

Σε αυτό το project χρειάστηκε να μεταφέρουμε φίλους από την παλιά ομάδα στην νέα σελίδα. Πολλά μέλη της ομάδας δεν ακολούθησαν, σχεδόν τα 2/3 δεν ήρθαν στην νέα σελίδα το πρώτο διάστημα, όμως οι 1000+ φίλοι που το έκαναν αποτέλεσαν μια καλή βάση για το ξεκίνημα.

Η στρατηγική μας στο Facebook περιστρέφεται αποκλειστικά γύρω από την προώθηση των ζωντανών εμφανίσεων των καλλιτεχνών (Μαρινέλλα, Σφακιανάκης, Θεοδωρίδου, Κιάμος, Βίσση και πολλά άλλα μεγάλα ονόματα) που επισκέπτονται το κέντρο καθώς και των υπηρεσιών που προσφέρει το κέντρο και αφορούν κοινωνικές εκδηλώσεις (γάμος, βάπτιση). Σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες, στις ζωντανές εμφανίσεις οι κρατήσεις που προέρχονται αποκλειστικά από την διάδοση μέσω Facebook αγγίζουν το 30% – 40%.

Η διαχείριση της σελίδας στο Facebook γίνεται βάσει των γνωστών κανόνων που υπαγορεύει το marketing στην εφαρμογή με βελτιστοποίηση των δημοσιεύσεων για τον αλγόριθμο edgerank: σεβασμό στους χρήστες και απάντηση σε όλα τα σχόλια, έντονη χρήση φωτογραφιών, πρόγραμμα δημοσιεύσεων και με χρήση εφαρμογών (schedule), δημιουργία call-to-action,  ερωτήσεις και διάδραση με άλλες Facebook σελίδες.

Δίνουμε μεγάλο βάρος στην προώθηση των ζωντανών εμφανίσεων μέσω του Facebook και διοργανώνουμε διαγωνισμούς για σχεδόν κάθε live. Στους διαγωνισμούς αυτούς οι χρήστες προωθούν το μήνυμά μας και έπειτα δηλώνουν συμμετοχή στην κλήρωση. Οι πιο επιτυχημένοι είχαν 2500+ συμμετοχές. Οι συμμετέχοντες στους διαγωνισμούς λαμβάνουν ενημερωτικά email ώστε να λάβουν μέρος και στους επόμενους διαγωνισμούς και ελάχιστοι επιλέγουν να απεγγραφούν.

Η συγγραφή του blog ενισχύει την ιχνιλασιμότητα της ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης και οι ανακοινώσεις λαμβάνουν πολλά σχόλια και like βοηθώντας έτσι την διάδοσή της. Ένα καλό παράδειγμα της απόδοσης του blog είναι η ζωντανή εμφάνιση του Νότη Σφακιανάκη όπου η εκδήλωση στο Facebook είχε μόλις 650+ θετικές συμμετοχές ενώ η αντίστοιχη ανάρτηση στην ιστοσελίδα είχε πάνω από 1700 likes!

Crisis management: Έχουν υπάρξει φορές που κάποιοι χρήστες δυσανασχετούν από τις όποιες αστοχίες μπορεί να υπάρξουν κατά την διάρκεια των live, π.χ. την ταλαιπωρία από το μεγάλο πλήθος, και εκφράζουν τα παράπονά τους είτε στην Facebook σελίδα είτε στο blog. Τις περισσότερες φορές κάποιοι χρήστες υπερασπίζονται το κέντρο, ενώ άλλοι προσφέρουν την δική τους οπτική γωνία βοηθώντας μας να αντιληφθούμε καλύτερα τα όποια προβλήματα – θέματα και να μεταφέρουμε στους ιδιοκτήτες τα συμπεράσματά μας.

Δείτε και άλλα projects.