Η socialU έγινε Baked Web Strategy!

Τα 3 χρόνια δραστηριοποίησης της socialU μας έδωσαν τα εφόδια και την εμπειρία ώστε να δημιουργήσουμε μια εταιρία, με νέα εταιρική ταυτότητα, που αντικατοπτρίζει καλύτερα τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Σας περιμένουμε στη νέα μας σελίδα baked.gr!

Βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης

Το βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης στο Ηράκλειο Κρήτης είχε δημιουργήσει ένα προφίλ επιχείρησης στο Facebook, μια ενέργεια που παραβιάζει τους όρους χρήσης της εφαρμογής μιας και προφίλ μπορούν να δημιουργήσουν μόνο αληθινά πρόσωπα. Επιπλέον, τα προσωπικά προφίλ δεν διαθέτουν τις αυξημένες δυνατότητες που απολαμβάνουν μόνο οι επαγγελματικές σελίδες. Ακολουθεί το social media case study του βιβλιοπωλείου.

Οι εργασίες της socialU σε αυτό το project ήταν οι εξής:

  1. Δημιουργία Facebook σελίδας
  2. Μετάβαση από το προφίλ στην σελίδα
  3. Δημιουργία διαγωνισμού Facebook
  4. Δημιουργία στρατηγικής στο Facebook
  5. Εκπαίδευση διαχειριστών

Εργασίες και αποτελέσματα

Δεν φτιάξαμε μια νέα σελίδα αλλά αποκτήσαμε πρόσβαση σε μια ήδη υπάρχουσα σελίδα τοποθεσίας (Facebook place) που είχαν δημιουργήσει οι πελάτες του βιβλιοπωλείου μέσω κινητού τηλεφώνου εν αγνοία του ιδιοκτήτη και ήταν “ορφανή”. Αφού την συνδέσαμε με ένα εταιρικό email, προσθέσαμε τους έξτρα διαχειριστές.

Το πιο δύσκολο κομμάτι σε αυτό το project ήταν η μετάβαση των φίλων του προφίλ στην σελίδα. Οι χρήστες δεν μπορούσαν να καταλάβουν την διαφορά, έτσι αλλάξαμε το όνομα του προφίλ και δημιουργήσαμε το περιεχόμενο που τους ενημέρωσε για την αλλαγή κάνοντας χρήση της εφαρμογής εκδηλώσεων του Facebook και μαζικές προσκλήσεις φίλων. Πολλοί φίλοι δεν ακολούθησαν, οι φίλοι αυτοί όμως δεν είχαν καμία αλληλεπίδραση με το προφίλ και πιθανότατα είχαν ξεχάσει ότι υπήρχε αυτή η φιλία μεταξύ τους.

Με motto μας το “πολυεπίπεδη γνώση” σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια εφαρμογή διαγωνισμού στην νέα Timeline Facebook σελίδα του γνωστού βιβλιοπωλείου. Εκεί οι φίλοι της σελίδας αφήναν σε σχόλιο το αγαπημένο του βιβλίο και είχαν την επιλογή να δημοσιεύσουν την επιλογή τους στο προφίλ. Έπειτα, συμπλήρωναν τα στοιχεία επικοινωνίας τους ώστε να λάβουν μέρος στην κλήρωση.

Η στρατηγική που προτείναμε στους διαχειριστές περιστρέφεται γύρω από το βιβλίο και την δημιουργία γνήσιου περιεχομένου με βάση την αλληλεπίδραση με τους συγγραφείς και τους ομιλητές που παρουσιάζει το βιβλιοπωλείο, την συγγραφή reviews για νέα βιβλία, την ανακοίνωση και διάδοση των πολλών εκδηλώσεων που διοργανώνονται, και την προσφορά των φωτογραφιών από τις εκδηλώσεις που απευθύνονται σε μητέρες και παιδιά μέσω Facebook μεταξύ πολλών άλλων.

Οι διαχειριστές της σελίδας εκπαιδεύτηκαν και έλαβαν έναν πλήρη οδηγό διαχείρισης μιας Facebook σελίδας ώστε να μπορούν να κάνουν ό,τι αλλαγές επιθυμούν οι ίδιοι, την ώρα που τις επιθυμούν. Επίσης, ενημερώθηκαν για τους βασικούς κανόνες ευγενείας αλλά και χρήσης των εφαρμογών του Facebook (photo, questions, events) και έλαβαν ένα οδηγό βελτιστοποίησης δημοσιεύσεων για τον αλγόριθμο edgerank, ο οποίος δημιουργήθηκε από την εταιρία αφού αναλύσαμε την συμπεριφορά του brand στο υπάρχον – “παράνομο” – προφίλ, με προτάσεις δημιουργίας περιεχομένου. Τέλος, οι διαχειριστές εκπαιδεύτηκαν πάνω σε εργαλεία που βοηθούν την εύκολη ανεύρεση ενδιαφερόντων θεμάτων μέσω RSS και ειδοποιήσεων και τον προγραμματισμό δημοσιεύσεων (schedule) μέσω εφαρμογών.

Δείτε και άλλα projects.