Η socialU έγινε Baked Web Strategy!

Τα 3 χρόνια δραστηριοποίησης της socialU μας έδωσαν τα εφόδια και την εμπειρία ώστε να δημιουργήσουμε μια εταιρία, με νέα εταιρική ταυτότητα, που αντικατοπτρίζει καλύτερα τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Σας περιμένουμε στη νέα μας σελίδα baked.gr!

Hello Kitty Store

Το Hello Kitty Store είναι ένα νέο eshop που εμπορεύεται τα γνωστά προϊόντα με την γατούλα της Sanrio στην Ελλάδα. Ακολουθεί το social media case study του eshop.

Οι εργασίες της socialU σε αυτό το project διήρκεσαν ένα μήνα και ήταν οι εξής:

  1. Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας
  2. Δημιουργία στρατηγικής στα social media
  3. Διαχείριση της σελίδας και εκπαίδευση διαχειριστών
  4. Δημιουργία διαγωνισμού Facebook
  5. Διαχείριση διαφημίσεων Facebook
  6. Διασπορά διαγωνισμού σε blogs
  7. Έναρξη του email marketing

Ενέργειες και αποτελέσματα

Κάθε σελίδα προϊόντος στο eshop έχει μετατραπεί σε ένα open graph αντικείμενο ώστε να ελέγχουμε απόλυτα την εμφάνισή του (τίτλο, εικόνα και περιγραφή) όταν οι χρήστες το μοιράζονται στο Facebook ή κάνουν κλικ στο like. Προσθέσαμε σε στρατηγικά σημεία της ιστοσελίδας τα like buttons, like boxes και reccomendations από μια κοινή εφαρμογή ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε την απόδοσή τους. Τα πρώτα στατιστικά στοιχεία δείχνουν την θετική επίδραση τόσο στις επισκέψεις του eshop όσο και στην αύξηση των φίλων της σελίδας στο Facebook.

Η στρατηγική που ακολουθούμε είναι το πάντρεμα της αγάπης για τα προϊόντα της Hello Kitty (I love Hello Kitty) σε συνδυασμό με ένα eshop όπου οι χρηστές μπορούν να τα αποκτήσουν. Οι προτάσεις μας προς τους διαχειριστές είναι η δημιουργία γνήσιου περιεχόμενου βίντεο, unbox και περιγραφή – reviews προϊόντων του eshop (δεν έχει ξεκινήσει ακόμη) και η δημιουργία γνώσης γύρω από το brand της Hello Kitty μεταξύ άλλων.

Η διαχείριση της σελίδας στο Facebook γίνεται βάσει των γνωστών κανόνων που υπαγορεύει το marketing στην εφαρμογή με βελτιστοποίηση των δημοσιεύσεων για τον αλγόριθμο edgerank: σεβασμό στους χρήστες και απάντηση σε όλα τα σχόλια, έντονη χρήση φωτογραφιών, πρόγραμμα δημοσιεύσεων και με χρήση εφαρμογών (schedule), δημιουργία call-to-action,  ερωτήσεις και διάδραση με άλλες Facebook σελίδες.

Για να φέρουμε γρήγορα χρήστες στην σελίδα χρησιμοποιήσαμε τις εφαρμογές του Facebook. Δημιουργήθηκε ένας απλός διαγωνισμός τύπου ψηφοφορίας, όπου οι χρήστες δήλωναν τι θα ήθελαν να μαθαίνουν από την σελίδα δίνοντας το όνομά τους και το email τους για να συμμετέχουν στην κλήρωση για μια δωροεπιταγή των 30€. Δήλωσαν συμμετοχή 1247 χρήστες.

Για να ενισχύσουμε την προσπάθεια χρησιμοποιήσαμε τις διαφημίσεις του Facebook για να στοχεύσουμε το επιθυμητό κοινό, δηλ τους χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα της Hello Kitty. Το συνολικό ποσό που επενδύσαμε ήταν 53€ για 1464 κλικ, δηλ 0,036€/κλικ.

Για να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την συμμετοχή στον διαγωνισμό επικοινωνήσαμε με γνωστά blogs που προβάλλουν διαγωνισμούς και blogs που συμμετέχουν γονείς, λαμβάνοντας και από εκεί 600 επισκέψεις χωρίς κανένα έξοδο για την εταιρία.

Τα email που συγκεντρώσαμε από τον διαγωνισμό χρησιμοποιήθηκαν για την αποστολή ενός ενημερωτικού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τους συμμετέχοντες. Κάναμε χρήση μιας γνωστής εφαρμογής και τα στατιστικά που συλλέξαμε δείχνουν πως οι χρήστες ενδιαφέρονται για τα προϊόντα, πάνω από 400 άνοιξαν το email και περίπου 100 έκαναν κλικ σε κάποιο προϊόν και προχώρησαν στο eshop, τα νούμερα αυτά είναι πολύ πιο πάνω από τον μέσο όρο.

Δείτε και άλλα projects.